Sunday, September 16, 2012

Kebosanan dan Kepenatan

Salam Sayang

hari ni genap 9 bulan berada di bumi Selangor... banyak suka dan duka dah dilalui...

bukan senang hidup jauh dari keluarga, banyak perkara kena belajar sendiri....

selama 9 bulan, banyak pengalaman baru aku belajar di sekolah, sepatutnya aku yang mengajar perkara 

baru alih2 kita yang belajar perkara baru...

Alhamdulillah, semuanya ditentukan oleh ALLAH utk hambanya...

lihat dengan mata hati, kita akan lihat hikmah yang ALLAH takdirkan kepada kita...

Raya dah smbut, Merdeka pun dah sambut... semuanya sama di mana kita berada...

yang penting hati kita...

dalam masa berjalan... aku pun terfikir, kawan2 suma dah nak beralih title dari bujang ke kawin...

aku je yang masih single... hahahaha

insyaALLAH suatu masa hanya ALLAH yang tahu...

amin...


P/S : kekawan jangan lupa saya ye!

No comments:

Post a Comment