Tuesday, October 19, 2010

Perasaan Saya

Dalam bulan Oktober ni...

mcm2 perasaan yang saya alami..

dalam permulaan bulan 10 ni, saya berasa gembira kerana....

 sebab anak saudara saya yang keempat lahir ke dunia ini

dan menambahkan kemeriahan dalam keluarga saya...
saya sangat gembira tapi saya x dapat nak berjumpa lagi...

kemudian dlm bulan ni jugak saya menyambut bezday kawan saya

kitaorg celebrate kat tepi pantai..


kat sini la kitaorg celebrate...

Beberapa hari kemudian, kami telah dikejutkan dengan berita yang cukup menyedihkan...


berita tentang kematian seorang adik junior ks, yang amat menyayatkan hati...

accdnt dengan lori manakala rakannya masih dalam ICU sekarang...

rakannya tu adik junior Pj saya... 

semoga rohnya tenang di sana n rakannya itu cepat sembuh...

setiap warga Bainun bagaikan merasa kehilangannya... 
 
walaupun tidak berapa mengenalinya tapi tetap terasa kehilangannya...
 
kehilangannya telah mengeratkan hubungan silaturrahim di Bainun ni...
 
semoga rohnya tenang di sana...
 
tapi bagi aku... kadang kalanya ada terasa seperti mahu marah..
kenapa yer????
 
hmm... lumrahnya manusia... mcm2 perasaannya...
 




No comments:

Post a Comment